Halaman

Ahad, 25 Oktober 2009

Keluargaku





Inilah keluargaku tercinta...anak-anak yang masih kecil dan aktif macam aku jugak.. LETIH DI BUATNYA... haa yang sulung Hero tu lahir pada 13 Mei 2006 dah 3 tahun lebih..yang ke dua plak Hero jugak lahir pada 27 Jan 2009 baru ni tp aktif lg dari abg dia...dah mula nk bertatih umur baru 9 bulan jagung..gigi dah 3btg.... mak dia plak lahir pada 25 Dis 1980 nasib baik hari tu hari raya Krismas klu tak aku pn tak igt birthday dia..kahkahkah...

Aku plak lahir pada 14 Sept 1979...alaaa baru 30 tp klu korang tgok aku mcm 20thun jeee.. sorry...masih aktif bersukan tp xlah sampai wakil malaysia just untuk jaga badan je... ok lahh apa-apa pn yang penting AKU SAYANG KELUARGAKU....macam korang jugak yang ada keluarga....

Ini plak gambar family aku...ini adalah gambar kenangan masa Raya Aidilfitri 2008 raya terakhir ber sama arwah umi tersayang.....
Dua org je yang xde gambar kat sini iaitu abg aku dan adik aku yg blajar kat Labuan skrg ni.. Aku dgn abg aku je bekerja, yang lain still student lagi.. tu yang letih tu.. Nak jaga adik yg ramai susah skit..sampai org kata aku ni garang giler dgn adik2.Yela nk buat mcmana sbg abg kena jaga adik2 agar mereka berjaya, klu mereka berjaya senang skit hidup mereka. kita bukan nk tumpang diorg,bukan nk suruh diorg balas budi kita...cukup dengan mereka dapat jaga diri mereka bila dewasa kelak.. Ni nama adik bradik aku plak haa pertama Mohd Nasir(Pak Long).Aku, Mohd Aswadi(Ayah Su), Ahmad Fariduddin(Ayah Long), Nor Hafifah Hanim(Mak Nie), Nurul Izzatie(MakTie), Mohd Hafiq Aiman(PakUda) dan bungsu Mohd Hafizal Hafiz(Paksu).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan